Structura cursului StepUP Elite

Modul 0 - Bine ai venit!

Accesibil imediat după achiziționarea cursului.

✔ Prezentare generală a modulelor din curs.
✔ Cum să ai succes și ce tip de mentalitate este necesara pentru a evolua rapid în business.
✔ Cine suntem?
✔ Prezentarea tool-urilor și noțiuni generale despre folosirea lor.
✔ Prezentarea modului de abordare a business-ului și strategiile care au funcționat pentru noi.
✔ Principii generale despre lansarea produselor in piața din USA versus Europa sau alte piețe.
✔ Construiește un Brand dar nu uita de oportunitați.
✔ Structurarea un business și strategii de implementat pentru a avea succes la EXIT.
✔ La ce te ajută acest tool de productivitate.
✔ Cum să-ți crești afacerea pentru a-ți îmbunătăți stilul de viață?

Modul 1 - Introducere în Lumea Produselor

Accesibil imediat după achiziționarea cursului.

✔ Termeni de bază și definiții.
✔ Conceptul de Product Research și Criteriile cele mai importante.
✔ Concepte generale ale produselor nerecomandate pentru selecția primului produs.
✔ Criterii recomandate pentru selecția primului produs. Ce criterii folosim în Market Analytics?
✔ De ce merită sau nu să vindem într-o anumită nișă.
✔ Strategia “general keywords or descriptors” pentru a găsi cele mai populare produse.
✔ Cum să verifici magazinul online al Vânzătorului pentru a găsi noi oportunități.
✔ Cum să cauți în Amazon Launchpad idei noi de produse cu echilibru între recenzii și profit.
✔ Cum să folosești Market Analytics.
✔ Învață cum să folosești MARKET ANALYTICS pentru a scana Best Sellers.
✔ Învață cum să instalezi Extensia MARKET ANALYTICS și cum să adaugi produse manual.
✔ Strategii avansate de product research folosind Extensia MASTER.
✔ Două tool-uri gratuite care să te ajute în procesul de product research.

Modul 2 - Definirea și clarificarea Produsului potrivit

Accesibil imediat după achiziționarea cursului.

✔ Intro Modul 2.
✔ Cum să verifici Suppliers și Produse pe Alibaba.
✔ Cum să afli care este prețul minim la care poți face lansarea.
✔ Primele Estimari din Saved Opportunities.
✔ Învață să analizezi datele financiare pentru a putea alege cea mai bună oportunitate.
✔ Învață cum să introduci datele financiare în platforma Saved Opportunities + Tips.
✔ Despre produsele cu potențial salvate în platforma Saved Opportunities
✔ Cum să faci un produs mai bun? Și de ce e important să faci asta.
✔ Crează un nou design sau funcționalitate – Diferențiază-te de competiție!
✔ Produse Bundle – Cum construim bundle-ul relevant.
✔ Google Trends – Cum verificăm un trend și cum îl interpretăm?
✔ Foloseste AdSpy pentru a determina dacă produsul tau este compatibil cu Facebook Ads.
✔ Foloseste Keepa pentru Product Research.
✔ Patent – Cum căutam? Ce fel de patente există?
✔ Verifică riscul de Race to the Bottom Price.
✔ REVIEWS ANALYTICS pentru a verifica recenziile competitorilor tăi

Modul 3 - Produsul tău - Oferte, stocuri, descriere

Accesibil imediat după achiziționarea cursului.

✔ Contactarea și negocierea cu suppliers.
✔ Al doilea rând de estimări din Saved Opportunities. Datele inițiale primite de la Suppliers.
✔ Tot ce trebuie să știm despre samples.
✔ Structuri Financiare Explicate.
✔ De ce ai nevoie ca să vinzi pe Amazon ca și Persoană Fizică.
✔ De ce nevoie ca să vinzi pe amazon ca și SRL.
✔ De ce ai nevoie ca să vinzi pe Amazon ca și LLC.
✔ Numele de Brand, domeniu.com disponibil, Trademark și Logo pentru numele ales.
✔ Trademark – Cum verificam daca un brand are sau nu Trademark?
✔ Cum să creezi un ambalaj  care să atragă privirile în Imaginea Principală de pe Amazon.
✔ Cutii versus Polybags și cum pot afecta taxele FBA volumul și greutatea ambalajului.
✔ Thank you insert ca să previi recenziile negative.
✔ Ce sunt, unde le putem folosi și de unde putem cumpăra coduri UPC.
✔ Crearea contului de Amazon Seller Central.
✔ OTP și Tax Interview în Amazon Seller Central.
✔ Cum să creezi un Seller Central User Account.
✔ Crează primul tău listing. Învață care sunt diferențele dintre un Listing Parent și un listing Child-Variation.
✔ Transport combinat între Aer si Mare.
✔ Folosește Market Scout pentru a verifica rankings pe un anumit keyword și pentru a calcula averages pentru cei mai importanți indicatori.
✔ Despre media de vânzari a competiției  folosind Market Analytics & Saved Opportunities.
✔ Market Scout pentru estimarea mediei de vânzări a competitorilor și prețul mediu din piață.
✔ Termenii agreați cu supplier-ul – Pre-Order Agreement & Contract.
✔ Viteza de rotație a banilor si importanța ei.
✔ Controlul Calității în China versus US.
✔ Ultimele estimari din Saved Opportunities cu datele primite de la suppliers și forwarders.
✔ Codurile de bare unice care trebuie să se regăsească pe fiecare unitate trimisă în FBA.
✔ Pași de urmat pentru prima ta comandă de stoc.
✔ Crează primul shipment si primele shipping labels.
✔ Conversia unui listing din Fullfilled by Merchant în Fulfilled by Amazon.
✔ Cum să obții reviews pozitive folosind un produs complementar oferit gratuit.

Modul 4 - Ultimele pregătiri ale Produsului

Accesibil la 30 de zile după înscrierea la curs

✔ Fotograful potrivit pentru imagini care convertesc – Importanța fotografului de produs.
✔ Ce iți place ție vs ce îi place avatarului de client.
✔ Importanța textului relevant și exemple.
✔ De ce este valoros pentru produsul nostru?
✔ Verifică proporțiile și rezoluția imaginilor și diferențele între mobile si desktop.
✔ Imaginea Principală.
✔ Imagini Secundare.
✔ Cum te poți folosi de randări 3D pentru optimizarea imaginilor.
✔ Folosește fiverr.com pentru a găsi freelancers care îți pot oferi servicii de care ai nevoie.
✔ Folosește Shutterstock pentru a găsi imagini potrivite produsului tău.
✔ Regulile Amazonului în privința imaginii principale a produsului.
✔ Ce înseamnă keywords principale, cum le putem alege și câte pot fi.
✔ Algoritmul Amazonului.
✔ Titlul – Parte a Listingului.
✔ Titlul produsului, numărul de caractere și regulile Amazonului.
✔ Bullets – Parte a Listingului.
✔ Descrierea – Parte a Listingului.
✔ Folosește simplu cod html pentru formatarea descrierii produsului.
✔ Search Terms & Subject Matter. Părți ale Listingului.
✔ Regulile Amazonului în privința Listingurilor.
✔ Pașii și ce tool-uri putem folosi pentru Keyword Research și cum putem folosi Listing Builder.
✔ Generează cuvintele de care ai nevoie în listing și găseste ce keywords să ai pe prima pagină.
✔ Învață să te folosesti REVIEWS ANALYTICS pentru a verifica recenziile competitorilor tăi.
✔ Verifica cu LISTING ANALYTICS competiția și întelege ce keywords trebuie să folosești.
✔ Aceasta este o prezentare generală a Raportului MASTER.
✔ Crează cu LISTING BUILDER  echilibrul perfect între indexare, ranking și atenția clientilor.
✔ Verifică adâncimea pieței cu Market Analytics și Market Scout.

Modul 5 - Prelansarea

Accesibil la 30 de zile după înscrierea la curs

✔ Cum să achiziționezi Domeniu și Hosting folosind GoDaddy.
✔ Crează un email pentru domeniul tău.
✔ Cum să faci Redirect dintr-un domeniu într-un flow de Manychat sau într-un alt link.
✔ Cum să generezi coduri de discount unice în Seller Central.
✔ Cum să îți faci un cont de Manychat Pro.
✔ Cum să faci import de un Manychat Flow la tine in cont.
✔ Cum să conectezi un flow de Manychat importat la un JSON Growth Tool.
✔ Cum să conectezi Goggle Sheets la Manychat pentru a distribui coduri de discount unice.
✔ Cum să găsești Influencers care să te ajute în campaniile de Ranking și Reviews.
✔ Cum să folosești Type 1 Manychat Flow pentru Ranking și Reviews.
✔ Cum să îți faci un cont trial de Zonpages pentru campaniile de Ranking. 
✔ Cum să conectezi Zonpages la Seller Central.
✔ Follow-up Emails.
✔ Cum să setezi un Email Autoresponder.
✔ Recenzii de la prieteni.
✔ Grupuri de Reviews.
✔ Raportul între recenzii și orders.
✔ Main Kws vs Long Tails pentru Ranking.
✔ SURL BUILDER pentru a poziționa produsul pe prima pagină pe orice keyword!

Modul 6 - Lansarea Produsului - prima fază

Accesibil la 30 de zile după înscrierea la curs

✔ Folosește Rank Tracker atunci când produsul este deja activ în Amazon.
✔ Prima scanare a produsului nostru folosind MASTER Extension.
✔ Cum poți verifica Indexarea pe Keywords.
✔ Terminologie PPC și informații esențiale pentru primele campanii de Advertising.
✔ Principii legate de PPC și de optimizarea campaniilor.
✔ Prima Campanie Auto de PPC.
✔ Cum să creezi un Amazon Coupon pentru un plus de conversie.
✔ De câte unități avem nevoie pentru a face ranking pe keywords.
✔ Cum analizăm raportul de Sales and Traffic și cum analizăm Conversia Reală.
✔ RANK TRACKER pentru a verifica cât de performante sunt strategiile tale de Ranking!

Modul 7 - Strategii PPC și faza a doua a lansării

Accesibil la 60 de zile după înscrierea la curs.

✔ Cum să contactezi Seller Support, detalii despre Seller Forums și Seller University.
✔ Cum să extragi și să scanezi primul raport de Search Terms.
✔ Analiza primului raport de Search Terms.
✔ Cum să analizezi raportul de Search Terms în Google Sheets.
✔ Prima campanie de PPC manuală cu High Converting Keywords.
✔ Cum să creezi Ad Groups separate pe fiecare variație.
✔ Cum să crești Bid pe fiecare keyword separat în funcție de parametri.
✔ Cum să analizăm problemele legate de PPC.
✔ Cum să analizăm problemele legate de Ranking.
✔ Cum să schimbăm strategia de ranking în funcție de indicatorii din MASTER Report.
✔ Cum să analizăm problemele legate de Conversie.

Modul 8 - Monitorizează-ți progresul și treci la următorii pași

Accesibil la 60 de zile după înscrierea la curs.

✔ Monitorizarea Stock-ului și Riscuri OOS (Out Of Stock).
✔ Relansare după Out of Stock.
✔ Cum să unești listinguri pentru a te folosi de review-urile listingurilor tale inactive.
✔ Reguli de respectat înainte de a face mai multe campanii de PPC manuale.
✔ Pregătirea Raportului MASTER în vederea structurării campaniilor de PPC Manuale.
✔ Structura campaniilor de PPC în Raportul MASTER.
✔ Cum să creezi campania de PPC Ranking Kws.
✔ Cum să creezi campaniile de Main Kws în Match Type Exact, Phrase și Broad.
✔ Cum să creezi campania Campania 10 Best Kws.
✔ Cum să creezi campania AMSKR Kws + Tips despre monitorizare și Rank Tracker.
✔ Cum să creezi campanii de Product targeting, competitori sau produse complementare.
✔ Organizează campaniile în portofolii și setează Daily Budget Caps generale / Portofolio Caps.

BONUS

Accesibil la 60 de zile după înscrierea la curs.

✔ Detalii despre tipurile de Amazon Deals.
✔ Detalii esențiale despre organizare și proceduri SOPs (Standard Operating Procedures).
✔ Pregătiri pentru perioadele cu Vânzări Mari.
✔ Cum să îți construiesti o echipă.
✔ Cum să folosești Time Doctor pentru Time Tracking și eficientizare.

CHECKLIST

Accesibil imediat după înscrierea la curs

✔ CHECKLIST-ul StepUP te ajută să îți urmărești pașii pe care trebuie să îi execuți.
✔ Prin sistemul de % îți poți da seama de parcursul tău și îți poți găsi motivația.
✔ Sistemul de puncte te ajută să înțelegi cât de importante sunt anumite task-uri.
✔ În CHECKLIST primești imagini explicative și links directe către anumite pagini sau tool-uri.
✔ Dacă acumulezi un anumit număr de puncte le poți folosi pentru servicii gratuite.

StepUP CHECKLIST

Chat Icon